wtorek, 26 listopada 2013

Liebster Award!


Bardzo serdecznie dziękujemy Ewie z bloga Słodkie Potwory za nominowanie nas do nagrody Liebster Award.
Chętnie weźmiemy udział w tej sympatycznej zabawie.
Oto nasze odpowiedzi na pytania:
1.Czym jest dla Ciebie macierzyństwo - zawodem czy stylem życia?
Paulina: Jednym i drugim.
Kinga:Raczej stylem życia, chociaż obecnie nie wykonuję innego zawodu, zatem macierzyństwo wypełnia i tę funkcję.
2. Jakie jest Twoje ulubione danie?
Paulina: Pierś kaczki w sosie słodko-kwaśnym.
Kinga:  "Snobby Joes" czyli wegańskie mielone o błotnistej konsystencji. Przepis znalazłam na świetnym blogu zagranicznym Post Punk Kitchen
3. Kim chciałaś być kiedy dorośniesz?
Paulina: Zakonnicą.
Kinga: Zawsze byłam tym samym- filozofem. Tym chciałam zostać, tym jestem. Niestety nic nie można na to poradzić.
4. Za kim tęsknisz?
Paulina: Za zmarłymi z pokolenia moich dziadków. Wraz z nimi odeszły rodzinne spotkania pełne żartów i niezwykłych opowieści.
Kinga: Za moją bratanicą.
5. Ulubiony film
Paulina: "Królestwo niebieskie"
Kinga: "Pradawny Ląd" - film z dzieciństwa, który opowiada o dinozaurach.
6. Czy wierzysz w duchy?
Paulina: Wierzę, nie tyle w te straszące duchy, ale w to, że dusze zmarłych do nas przychodzą. Po śmierci babci mojego męża, spotkałam jej duszę w domu, w którym mieszkała.
Kinga: Zależy co przez to rozumieć. Za niedługo Andrzejki- może się wtedy okaże co mam o tym myśleć.
7. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Paulina: Statek, by móc stamtąd zwiać, kiedy tylko zatęsknię za ludźmi!
Kinga: Dostęp do internetu. Najpierw myślałam, że mojego synka. Ale przecież na bezludnej wyspie życie by sobie zmarnował, żony nie znalazł. A tak, moglibyśmy być w kontakcie.
8. Jakim żywiołem jesteś? Ogień, woda, ziemia, powietrze?
Paulina: Ziemia.
Kinga: Powietrze.
9. Gdybyś miała wybór, gdzie chciałabyś żyć?
Paulina: W USA.
Kinga: Tutaj gdzie jestem.
10. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Paulina: W drewnianym domku na szczycie góry.
KingaGdziekolwiek, byle nie na bezludnej wyspie...
11. Jesteś optymistką, realistką czy pesymistką?
Paulina: Realistką ze skłonnościami do pesymizmu.
Kinga: W ciągu miesiąca zmienia się to kilka razy;)

Nasze nominacje i pytania pojawią w najbliższy weekend.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz